Zadania
Do zadań Zespołu organizacyjnego należy, w szczególności:
- prowadzenie sekretariatu,
- ewidencjonowanie korespondencji,
- obsługa pocztowa, elektroniczna i telefoniczna Centrum,
- organizowanie spraw związanych z zaopatrzeniem w zakresie zakupu materiałów biurowych, środków czystości i innych artykułów służących prawidłowemu funkcjonowaniu Centrum,
- podejmowanie działań w zakresie przeprowadzania przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń biurowych będących w użytkowaniu Centrum,
- podejmowanie działań w zakresie przeprowadzania przeglądów, konserwacji i naprawy instalacji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie siedziby Centrum,
- nadzór nad przestrzeganiem procedur związanych z otwieraniem i zamykaniem obiektu Centrum,
- prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych,
- sporządzenie i weryfikacja umów zlecenia,
- prowadzenie zleconych przez Dyrektora rejestrów,
- odpowiedzialność za wyposażenie apteczki,
- dbałość o odpowiednie warunki sanitarno- higieniczne siedziby Centrum,
- sporządzanie analiz i sprawozdawczości z realizowanych zadań,
- udzielanie informacji klientom Centrum,
- dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka występującego podczas realizacji zadań,
- przygotowywanie i przekazywanie zgromadzonych dokumentów do Archiwum Zakładowego,
- archiwizacja danych,
- wykonywanie innych prac i poleceń służbowych zleconych przez Dyrektora.
Kontakt
- ul. Wałbrzyska 15,
- 58-100 Świdnica,
- godziny urzędowania: 07:15 - 15:15.