Zespół Organizacyjny

Zadania

Do zadań Zespołu organizacyjnego należy, w szczególności:

  • prowadzenie sekretariatu,
  • ewidencjonowanie korespondencji,
  • obsługa pocztowa, elektroniczna i telefoniczna Centrum,
  • organizowanie spraw związanych z zaopatrzeniem w zakresie zakupu materiałów biurowych, środków czystości i innych artykułów służących prawidłowemu funkcjonowaniu Centrum,
  • podejmowanie działań w zakresie przeprowadzania przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń biurowych będących w użytkowaniu Centrum,
  • podejmowanie działań w zakresie przeprowadzania przeglądów, konserwacji i naprawy instalacji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie siedziby Centrum,
  • nadzór nad przestrzeganiem procedur związanych z otwieraniem i zamykaniem obiektu Centrum,
  • prowadzenie postępowań w zakresie zamówień publicznych,
  • sporządzenie i weryfikacja umów zlecenia,
  • prowadzenie zleconych przez Dyrektora rejestrów,
  • odpowiedzialność za wyposażenie apteczki,
  • dbałość o odpowiednie warunki sanitarno- higieniczne siedziby Centrum,
  • sporządzanie analiz i sprawozdawczości z realizowanych zadań,
  • udzielanie informacji klientom Centrum,
  • dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka występującego podczas realizacji zadań,
  • przygotowywanie i przekazywanie zgromadzonych dokumentów do Archiwum Zakładowego,
  • archiwizacja danych,
  • wykonywanie innych prac i poleceń służbowych zleconych przez Dyrektora.

Kontakt

  • ul. Wałbrzyska 15,
  • 58-100 Świdnica,
  • godziny urzędowania: 07:15 - 15:15.

Rejestr zmian dla: Zespół Organizacyjny

Aby w pełni skorzystać z możliwości serwisu, musisz zaakceptować ciasteczka (cookies).